مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 03:552020-09-06اقتصادي

مراکز خرید گندم به 8 مورد کاهش یافت/ خرید 350 هزار تن گندم


مدیر فنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان با اشاره به خرید 350 هزار تن گندم در زنجان گفت: تعداد مراکز خرید به هشت مورد کاهش یافته است.

- ستار رحمنی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان از دو ماه قبل آغاز شده و میزان خرید قابل توجه بوده است.

مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم  غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه قیمت تعیین شده برای خرید تضمینی گندم به طور میانگین هر کیلو  25 هزار ریال است، گفت: برای تعیین کیفیت گندم های عرضه شده توسط کشاورزان مؤلفه هایی مانند رطوبت، افت مفید و غیرمفید، سن زدگی و … در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت به روز مطالبات موجب شده است که انگیزه ای برای قاچاق گندم در استان وجود نداشته باشد، اضافه کرد: میزان خرید گندم در استان نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است.

رحمنی با اشاره به خرید بیش از 350 هزار تن گندم در استان تاکنون گفت: از این میزان 315 هزار تن مربوط به خرید تضمینی است و ارزش آن هم 801 میلیارد تومان است و پرداخت مطالبات نیز 532 میلیارد تومان است.

مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از خرید 35 هزار تن گندم توافقی در استان خبر داد و گفت: این میزان گندم نیز توسط مباشرین و کارخانجات خریداری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز خرید گندم به 8 مورد کاهش یافت/ خرید 350 هزار تن گندم

مراکز خرید گندم به 8 مورد کاهش یافت/ خرید 350 هزار تن گندم