مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 03:452020-09-06پزشكي

انجمن علمی یکی از ساختارمندترین نهادهای دانشجویی است


دبیر انجمن علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد می گوید انجمن علمی یکی از ساختارمندترین نهادهای دانشجویی است و انجمن علمی دانشجویان پزشکی مشهد این امکان را دارد که با حمایت های بیشتر، - دبیر انجمن علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد می گوید انجمن علمی یکی از ساختارمندترین نهادهای دانشجویی است و انجمن علمی دانشجویان پزشکی مشهد این امکان را دارد که با حمایت های بیشتر، فعالیت های بسیار گسترده تر و بزرگ تری در سطوح مختلف انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، سپهر منصوری، دبیر انجمن علمی این دانشگاه گفت: انجمن علمی پزشکی علاوه بر اینکه زیر نظر معاونت فرهنگی وزارت بهداشت است، عضو رسمی فدراسیون بین المللی دانشجویان پزشکی (IFMSA) نیز بوده و از ارتباطات بین المللی گسترده ای برخوردار است.

او در ادامه توضیح داد: ما در انجمن علمی پزشکی مشهد شش کمیته تخصصی داریم که هر کدام به موضوعات تخصصی حوزه خود می پردازند، این کمیته ها عبارتند از کمیته تخصصی سلامت عمومی، کمیته تخصصی آموزش پزشکی، کمیته تخصصی اخلاق پزشکی و حقوق بیمار، کمیته تخصصی بهداشت باروری و ایدز، کمیته تخصصی تبادل و همچنین کمیته تخصصی نظام سلامت.

همچنین علاوه بر اعضای نام برده شده، دارای تیم مدیریتی که شامل دبیر، معاون امور داخلی و خارجی، معاون توانمندسازی اعضا، مسئول حمایت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن علمی یکی از ساختارمندترین نهادهای دانشجویی است

انجمن علمی یکی از ساختارمندترین نهادهای دانشجویی است