مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 03:402020-09-06اقتصادي

نمایشگاه «مبلمان» با رعایت پروتکل های بهداشتی در کرمانشاه برپا می شود


مدیر روبط عمومی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه، از برپایی اولین نمایشگاه تخصصی کرمانشاه پس از 6 ماه تعطیلی خبر داد و گفت: نمایشگاه تخصصی مبلمان با رعایت پروتکل های بهداشتی از 17 شهریورماه در کرمانشاه برپا می شود.

- حامد وفا پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از برپایی اولین نمایشگاه تخصصی کرمانشاه در سال 99 خبر داد و اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های اعمال شده از سوی مراجع ذی صلاح تاکنون نمایشگاهی تخصصی در استان برپا نشده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه تخصصی مبلمان با رعایت پروتکل های بهداشتی پس از 6 ماه تعطیلی از 17 شهریورماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه واقع در بوستان شاهد در قالب 120 غرفه و در فضایی به مساحت 3 هزار متر آغاز به کار خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه تصریح کرد: در همین راستا از یک هفته قبل کار شست وشو و گندزدایی سالن های نمایشگاه با دقت و رعایت کامل موازین بهداشتی صورت گرفته و این امر تا روز جمعه 21 شهریورماه، روز پایان نماشگاه به صورت مداوم ادامه خواهد داشت.

وی با دعوت از هم استانی ها برای بازدید از این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: اولین نمایشگاه تخصصی کرمانشاه در قالب نمایشگاه تخصص مبلمان در روزهای برپایی از ساعت 15 تا 21 منتظر بازدید علاقمندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «مبلمان» با رعایت پروتکل های بهداشتی در کرمانشاه برپا می شود

نمایشگاه «مبلمان» با رعایت پروتکل های بهداشتی در کرمانشاه برپا می شود