مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 03:352020-09-06فرهنگي

ناگفته هایی از روایت عزیز و ریسک هایش


کارگردان فیلم کوتاه عزیز که این روزها در هنر و تجربه اکران شده است، تاکید دارد بر اینکه فیلم کوتاه ظرفیت ریسک پذیری بالایی دارد.

- کارگردان فیلم کوتاه "عزیز" که این روزها در "هنر و تجربه" اکران شده است، تاکید دارد بر اینکه "فیلم کوتاه ظرفیت ریسک پذیری بالایی دارد.

" مهدی برزکی نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه عزیز که در حال حاضر در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می شود، در گفتگو با ایسنا درباره ایده اولیه این فیلم بیان کرد: ایده اصلی این فیلم، دغدغه چندین ساله ام بود، چراکه این موضوع را در تجربه زیسته خودم دیده بودم و دنبال فرصتی بودم که آن را به تصویر بکشم.

این فیلم برشی از یک مراسم است که در این مراسم یکسری قضاوت ها و پنهان کاری ها سبب می شود روابط انسانی که می تواند بین انسان ها درست تعریف شود، بهم بریزد.

در خلاصه داستان فیلم_کوتاه عزیز آمده است: در مراسم چهلم پدر خانواده حضور زن غریبه ای باعث دردسرهایی برای اعضای خانواده مرحوم می شود.

در ادامه این کارگردان درباره ریسک استفاده از عوامل کمتر شناخته شده سینمایی و نابازیگر در فیلمش نیز گفت: اگر فیلمساز به خود و کارش مطمئن نباشد و انتخاب درستی نداشته باشد، فیلمش حتما ضربه خواهد خورد و خروجی خوبی نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته هایی از روایت عزیز و ریسک هایش

ناگفته هایی از روایت عزیز و ریسک هایش