مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 03:202020-09-05اقتصادي

ثبت نام در الگوی نوین طرح توسعه مشاغل خانگی در استان آغاز شد


معاون اشتغال و کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: در طرح الگوی نوین مشاغل خانگی که از سال 98 شروع به کار کرده، استان ایلام یکی از 9 استان پایلوت در اجرای طرح بود.

- معاون اشتغال و کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان: ثبت نام در الگوی نوین طرح توسعه مشاغل خانگی در استان آغاز شد ایسنا/ایلام معاون اشتغال و کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: در طرح الگوی نوین مشاغل خانگی که از سال 98 شروع به کار کرده، استان ایلام یکی از 9 استان پایلوت در اجرای طرح بود.

احمد خانمحمدیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای پیاده سازی طرح پایلوت را بر عهده داشت، اظهار کرد: خوشبختانه این نهاد در استان ایلام فاز مطالعاتی طرح را به اتمام رسانده و برای شروع فاز دوم و سوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که شامل ثبت نام از متقاضیان، غربال گری، راستی آزمایی، ارائه آموزش ها و مشاوره های عمومی و تخصصی و اتصال به بازار است آمادگی دارد.

وی با بیان اینکه پیش از این استان ایلام به عنوان استان پایلوت در این طرح انتخاب شد و ثبت نام متقاضیان انجام گرفته است، تصریح کرد: تمام متقاضیان لازم است به سامانه inhb.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام در الگوی نوین طرح توسعه مشاغل خانگی در استان آغاز شد

ثبت نام در الگوی نوین طرح توسعه مشاغل خانگی در استان آغاز شد