مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 23:152020-09-05ورزشي

اهداف پروازی اولویت فدراسیون تیراندازی!/برنامه ای برای ماده های المپیکی نیست؟


با برگزاری مسابقات و برنامه ریزی مقدماتی لیگ اهداف پروازی به نظر می رسد که تمرکز فدراسیون تیراندازی بر روی این رشته که هیچ سهمیه المپیکی در آن نداریم، - "اهداف پروازی" اولویت فدراسیون تیراندازی!/برنامه ای برای "ماده های المپیکی" نیست؟ با برگزاری مسابقات و برنامه ریزی مقدماتی لیگ اهداف پروازی به نظر می رسد که تمرکز فدراسیون تیراندازی بر روی این رشته که هیچ سهمیه المپیکی در آن نداریم، است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیراندازی ایران در سال های اخیر رشد خوبی در دو ماده تفنگ و تپانچه داشته و توانسته است چندین سهمیه المپیک در لندن، ریو و توکیو بگیرد، هر چند که هنوز تیراندازان ایرانی موفق به کسب مدال المپیک نشده اند.

در حال حاضر 6 تیرانداز ایرانی سهمیه المپیک 2020 توکیو را در دو ماده تفنگ و تپانچه گرفته اند و باید کانون توجه فدراسیون باشند تا بتوانند تیراندازی ایران را صاحب مدال المپیک کنند، اما برگزاری مسابقات آزاد اهداف پروازی و ثبت نام از تیم ها برای راه اندازی لیگ اهداف پروازی نشان از تمرکز فداسیون بر روی این رشته که هیچ سهمیه ای برای ایران کسب نکرده است، دارد.

فدراسیون تیراندازی با مشکلات مالی روبه رو است، مشکلاتی که بخشی از آن می تواند مربوط به سرمایه گذاری بر روی رشته اهداف پروازی باشد که البته منجر به کسب سهمیه المپیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف پروازی اولویت فدراسیون تیراندازی!/برنامه ای برای ماده های المپیکی نیست؟

اهداف پروازی اولویت فدراسیون تیراندازی!/برنامه ای برای ماده های المپیکی نیست؟