مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 16:302020-09-05سياسي

تحقق سرمایه گذاری در محل شهربازی بجنورد بسیار سخت است


بجنورد_ رییس شورای شهر بجنورد گفت: جلب موافقت اعضای شورای شهر جهت سرمایه گذاری در محل شهربازی بجنورد کار بسیار سختی است ولی به آینده امیدوار هستم.

- بهمن جباری در گفتگو با اشاره به مشکلات پیش رو جهت اخذ موافقت نظر اکثریت اعضای شورای شهر جهت سرمایه گذاری در محل شهربازی اظهار داشت: جلسات و نشست های تخصصی با حضور کارشناسان، مدیران و شهردار بجنورد جهت رفع دغدغه های مطرح شده از فردا آغاز می شود.

رییس شورای اسلامی بجنورد با اشاره به حضور نماینده کنسرسیوم در جلسه فردا یادآور شد: در این جلسه ایرادات وارده مورد بحث قرار خواهد گرفت و خروجی جلسه به کمیسیون های تخصصی مختلف ارائه می شود تا جهت تصمیم گیری به جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورا و از آن جا به صحن علنی منتقل شود.

وی در ادامه افزود: برخی اعضای شورای شهر با اصل سرمایه گذاری در مکان فعلی مخالف هستند و جلب رضایت آن ها کار بسیار سختی است.

بهمن جباری با اشاره به محل سرمایه گذاری این طرح خاطر نشان کرد: آن چه که در مکان مدنظر جهت سرمایه گذاری، علی رغم برخورداری از چند اصله درخت مشهود است، یک فضای بازی فارغ از پوشش مناسب گیاهی است با این توصیف که با توجه به پایان قرارداد راهبر شهربازی و جمع آوری وسایل بازی همین مکان در چند ماه آینده یک فضای بلا استفاده خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق سرمایه گذاری در محل شهربازی بجنورد بسیار سخت است

تحقق سرمایه گذاری در محل شهربازی بجنورد بسیار سخت است