مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 16:002020-09-05اقتصادي

استقرار درمانگاه اسب در یزد پیگیری شود


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس بر لزوم پیگیری مسئولان مرتبط با صنعت پرورش اسب در زمینه استقرار درمانگاه اسب در یزد تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصالح جوکار در دیدار با رییس فدراسیون سوارکاری کشور با اشاره به اینکه صنعت سوارکاری از جنبه های ورزش قهرمانی، تفریحی، اقتصادی و حتی از جنبه ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری اهمیت دارد، اظهار داشت: اینکه ژنتیک اسب های ما مشخص باشد و شفافیت لازم در این زمینه وجود داشته باشد، موضوع مهمی است.

وی بر لزوم وجود بانک اطلاعاتی در ارتباط با وضعیت اسب های ورزشی موجود در کشور تاکید کرد و گفت: جهاد کشاورزی واقعاً توانایی برعهده گرفتن چنین کاری را ندارد و شکی در این موضوع نیست.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یزد بالاترین ظرفیت در حوزه اسب را دارد و در حال حاضر قطب پرورش اسب کشور به حساب می آید به گونه ای که بر اساس آمار ارائه شده، بیشترین اسب و باشگاه سوارکاری کشور در اسب وجود دارد.

جوکار با بیان اینکه قطعاً توجه به این ظرفیت بسیار مهم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: سوارکاری و نگهداری و پرورش اسب ورزش پر هزینه ای است و درآمدهای آن هم سبب شد که به بخش خصوصی به این حوزه گرایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار درمانگاه اسب در یزد پیگیری شود

استقرار درمانگاه اسب در یزد پیگیری شود