مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 14:252020-09-05بين الملل

رزمایش دریایی مشترک روسیه و هند در خلیج بنگال


کشتی های نیروهای دریایی روسیه و هند رزمایش مشترک شان را در خلیج بنگال آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیکولای واسکرسنسکی، رییس بخش پشتیبانی سرویس مطبوعاتی منطقه نظامی شرقی نیروی دریایی اقیانوس آرام روسیه گفت: کشتی های نظامی روسیه و کشتی های نیروی دریایی هند در تمرینات دریایی Indra Navy-2020 در خلیج بنگال و دریای آندمان تمرینات آتش توپخانه را انجام دادند.

به گفته مقام های نیروی دریایی اقیانوس آرام، رزمایش مشترک روسیه و هند - Indra Navy-2020 در بدون تبادل افسران رابط به دلیل اقدامات محدود کننده مرتبط با بیماری همه گیر ویروس کرونا، در خلیج بنگال برگزار می شود.

در این تمرینات مشترک از جانب روسیه کشتی های بزرگ ضد زیردریایی نیروی اقیانوس آرام Admiral Tributs وAdmiral Vinogradov و یک تانکر بزرگ دریایی بوریس بوتوما در اقدامات مشترک عملی در آب های خلیج بنگال و دریای آندامان شرکت دارند.

نیروی دریایی هند با کشتی های Sahyadri و Ranwijay و همچنین Corvette Kiltan ، کشتی تانکر Shakti و بالگردهای عرشه دو کشور در این رزمایش مشترک حضور دارند.

هدف از برگزاری این رزمایش مشترک را گسترش همکاری و هماهنگی بین نیروی دریایی هند و روسیه در بخش های مختلف از جمله گشت ها وعملیات دریایی عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش دریایی مشترک روسیه و هند در خلیج بنگال

رزمایش دریایی مشترک روسیه و هند در خلیج بنگال