مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 12:552020-09-05سياسي

به دنبال تشکیل تعاونی های دانش بنیان هستیم


مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: در حوزه اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی رویکردهای کلی تمایل به تشکیل تعاونی های جدید با ماهیت دانش بنیان است.

- ایسنا/البرز مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: در حوزه اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی رویکردهای کلی تمایل به تشکیل تعاونی های جدید با ماهیت دانش بنیان است.

حسین فلاح نژاد روز شنبه 15 شهریور در همایش تجلیل از تعاونگران برتر شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد گفت: هفته تعاون فرصتی است که خدمت تعاونگران باشیم و تقدیر شایسته ای از تلاش این افراد در حوزه های تولید، خدمات و کشاورزی در سطح استان داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در ادامه افزود: اتفاقی که امسال تصمیم بر انجام آن گرفتیم این است که این مراسم تقدیر در دو مرحله، یعنی یک بار در سطح شهرستان کرج و یکبار هم در سطح ساوجبلاغ ، طالقان و نظر آباد برگزار شود.

این همایش اتفاق مبارکی است که سعی داریم در سال های بعد هم این جشنواره را با حضور تعاون گران برتر استان برگزار کنیم.

فلاح نژاد در ادامه گفت: تعاونی یک مدل کارآمد و اثربخش است برای آنکه در پرتو آن توانیم کارهای مفید بخش انجام دهیم مانند فقر زدایی لازم است از طریق جمع آوری سرمایه های خرد مردم و افزایش آن از طریق مدیریت واحد است مدیریتی که توسط خود مردم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال تشکیل تعاونی های دانش بنیان هستیم

به دنبال تشکیل تعاونی های دانش بنیان هستیم