مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 12:452020-09-05حوادث

شناسایی عامل سرقت خودرو با نوزاد 2 ماهه بعد از 6 ماه


رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران از شناسایی و بازداشت سارق خودرویی خبر داد که حدود شش ماده پیش خودرو 206 را با نوزاد 2 ماهه سرقت کرده بود اما در همان روز سرقت خودرو و نوزاد را رها کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال در تشریح این خبر گفت: دوازدهم اسفند سال گذشته پرونده‌ای مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی پژو 206 در دادسرای ناحیه 6 تهران تشکیل و با دستور بازپرس دادسرا پرونده برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

این مقام انتظامی افزود: محتویات پرونده حاکی از آن بود شاکی ساعت 23:00 یازدهم اسفند ماه برای خرید کردن در حالی که نوزاد دو ماهه اش در داخل خودرو بوده، خودرو را به صورت روشن رها می‌کند و در هنگام دور شدن از خودرو متوجه می‌شود که فردی میانسالی خودرو را سرقت و به سرعت از محل متواری می‌شود.

این مقام انتظامی بیان داشت: با توجه به اینکه تلفن همراه شاکی داخل خودرو بوده با سارق تماس و بعد از گفتمان و مشاوره پلیس، سارق مجاب می‌شود خودرو را رها کند که حدود یک ساعت بعد خودرو به همراه نوزاد در میدان المپیک توسط پلیس کشف می‌شود.

کارآگاه دستخال گفت: در گام نخست تحقیقات کارآگاهان با بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت و پایش محدوده وقوع جرم موفق به کشف اولین سرنخ از سارق می‌شوند که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی عامل سرقت خودرو با نوزاد 2 ماهه بعد از 6 ماه

شناسایی عامل سرقت خودرو با نوزاد 2 ماهه بعد از 6 ماه