مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 11:352020-09-05اجتماعي

بازگشایی مدارس دنا با توصیه های کرونایی+تصاویر و فیلم


با حضور مسوولان زنگ مدارس شهرستان دنا با توصیه به نکات بهداشتی نواخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت عبدالحمید پناهی فرماندار دنا در آیین بازگشایی مدارس دنا گفت: امروز بشر در موقعیتی بسیار خطرناک زندگی می کند اگر تا دیروز بشر فکر می کرد که با علم می تواند جلوی تمامی مشکلات را بگیرد اما تا الان  جلوی این ویروس سر تعظیم فرود آورده است.

پناهی گفت: امسال سال تحصیلی متفاوتی است چرا که ببماری ناخوانده ای در بین ما ورود کرده و مجبوریم با این ویروس زندگی کنیم چرا که نزدیک به 6 ماه است زندگی کل بشر را دچار مشکل کرده و تمام معادلات بشری را بر هم زده است.

وی افزود: اما در شرایطی که دانش آموزان در این مدت نتوانسته اند به صورت حضوری در کلاس های درس حاضر شوند باید شرایط را به گونه ای رقم بزنیم که دانش آموزان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری از تحصیل عقب نمانند.

فرماندار دنا گفت: شرایط شهرستان دنا بهترین شرایط را از هر لحاظی در بین دیگر شهرستان های استان دارد ولی باز هم باید این زنگ خطر را همیشه احساس کنیم و با پوشیدن ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی سعی کنیم از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

ابراهیم ریاضی رییس آموزش وپرورش دنا گفت: شرایط بسیار سخت و خطرناک است و همه از این ویروس خطرناک آگاه هستیم اما اصل  موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس دنا با توصیه های کرونایی+تصاویر و فیلم

بازگشایی مدارس دنا با توصیه های کرونایی+تصاویر و فیلم