مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 11:252020-09-05حوادث

شکار طعمه ها با شگردهای نوین کلاهبرداری


سرهنگ داود معظمی گودرزی، رییس پلیس فتای تهران با بیان اینکه کارشناسان مبلغ سرقت شده از حساب های بانکی مال باختگان را چهار میلیارد ریال اعلام کرده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شرق، متهمانی که در دو پرونده جداگانه با استفاده از تکنولوژی‌های جدید دست به کلاهبرداری‌های کلان زده‌اند، توسط کارآگاهان پلیس دستگیر شدند و در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند و درباره شگرد و شیوه کارشان توضیح دادند.

در اولین پرونده زن و مردی کلاهبردار که با ارائه رسید بانکی جعلی سه‌میلیاردو 700 میلیون ریال ارز خارجی خریده بودند، دستگیر شدند.

روز دوم اردیبهشت پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری و شکایت مالک مغازه طلافروشی در کلانتری 101 تجریش تشکیل و با دستور مقام قضایی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد.

شاکی پس از مراجعه به پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: بیست‌و‌هفتم فروردین شخصی به نام هاشم با تلفن مغازه‌ام تماس گرفت و تقاضای خرید 60 قطعه سکه بهار آزادی به مبلغ سه‌میلیاردو 700 میلیون ریال کرد و متعاقب آن شماره ساتنای خود را به این مشتری ارائه دادم که او نیز پس از دقایقی تصویری مبنی بر واریز مبلغ معامله را به تلفنم ارسال کرد اما به دلیل پایان وقت اداری بانک، امکان پیگیری نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکار طعمه ها با شگردهای نوین کلاهبرداری

شکار طعمه ها با شگردهای نوین کلاهبرداری