مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-05سياسي

سیلاب ها نشان داد که وجود سدها ضروری است


استاد پیشکسوت دانشکده ی مهندسی عمران دانشگاه تبریز با بیان این که فاصله بین علم، عمل و اجرا را باید به حداقل برسانیم، تاکید کرد: سیلاب ها نشان داد که وجود سدها ضرورت دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاد پیشکسوت دانشکده ی مهندسی عمران دانشگاه تبریز با بیان این که فاصله بین علم، عمل و اجرا را باید به حداقل برسانیم، تاکید کرد: سیلاب ها نشان داد که وجود سدها ضرورت دارد.

دکتر یوسف حسن زاده در نهمین همایش ملی سامانه های سطوح آبگیر باران، با بیان این مطلب اظهار کرد: یافته های علمی باید در صنایع و برنامه ریزی در سازمان ها مورد استفاده قرار بگیرد.

وی افزود: طراحی هدفمند رساله ها و پایان نامه ها می تواند برای حل مشکلات جامعه ما بسیار مفید باشد؛ به عنوان مثال اگر به مقاله ای که عمق و وسعت جریان سیلاب در شهرستان آق قلا در آن پیش بینی شده بود، توجه می شد، شاهد حادثه ی تلخ سیل سال گذشته در این شهرستان نبودیم.

وی ادامه داد: نتیجه مطالعاتمان در سال 96 نشان داد که اگر سیلابی در شهرستان آق قلا اتفاق بیافتد، کل محدوده این شهر زیر آب خواهد رفت و باید تخلیه شود، متاسفانه مسئولان، این مقاله و پژوهش را نادیده گرفتند و نتیجه اش را هم دیدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاد پیشکسوت دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تبریز گفت: سیلاب فروردین ماه سال گذشته شیراز، 21 کشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب ها نشان داد که وجود سدها ضروری است

سیلاب ها نشان داد که وجود سدها ضروری است