مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 10:552020-09-05بين الملل

زخم بیروت و رقص ابوظبی


در حالی که بیروت پایتخت لبنان و عروس خاورمیانه همچنان از جراحت ناشی از انفجار بندرگاه بیروت رنج می برد مقامات امارات متحده جشن عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی را در ابوظبی برپا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، حسن هانی زاده، کارشناس مسائل غرب آسیا در یادداشتی نوشت: بیش از 70 تن از مقامات آمریکایی و اسراییلی در اولین پرواز شرکت هواپیمایی صهیونیستی العال با عبور از آسمان عربستان سعودی  از تل آویو وارد ابوظبی شدند و طی مراسمی برقراری رابطه بین این دو رژیم را رسماً اعلام کردند.

جهان هنوز از بهت و حیرت انفجار دردناک بندر بیروت خارج نشده بود که زخمی دیگر بر پیکره جهان اسلام و عرب وارد شد و آن عادی سازی رابطه بین امارات متحده و رژیم صهیونیستی بود.

عادی سازی رابطه بین ابوظبی و تل آویو  آن هم در شرایطی که بسیاری از کارشناسان امنیتی عرب ، رژیم اسراییل را عامل  انفجار بیروت می دانند خیانت آشکار به آرمان ملت فلسطین تلقی می شود.

در شهر رام الله مرکز حکومت  تشکیلات خودگردان ، مقامات فلسطینی در اقدامی کاملاً هوشمندانه نشستی برای بررسی پیامدهای خطرناک عادی سازی رابطه بین برخی رژیم های مرتجع عرب و اسراییل ، تشکیل دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخم بیروت و رقص ابوظبی

زخم بیروت و رقص ابوظبی