مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 10:402020-09-05سياسي

کار تولیدی مسأله مهمی است که نباید آن را دست کم بگیریم


امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه چاپخانه داران کار بزرگ و عظیم فرهنگی انجام می دهند، گفت: کار تولیدی مسأله مهمی است که نباید آن را دست کم بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام دفتر جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار پیشکسوتان صنعت چاپ استان اصفهان با اشاره به موانع تحریمی که سر راه کشور وجود دارد، اظهار داشت: صنعت چاپ در این شرایط تحریم؛ علاوه بر اشتغال زایی سبب توسعه فرهنگ می شود و زمانی که در قدیم چاپ و صنعت چاپ کم بود طلبه ها برای تهیه یک کتاب در صف می ایستادند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: مرحوم شیخ بهایی در یکی از کتاب های خود آوردند که این کتاب را در حرم امام رضا (ع) نسخه برداری و رونویسی کردم چرا که آن زمان چاپ نبوده و تنها یک نسخه بوده که از روی آن رونویسی می کردند و حقیقتا صنعت چاپ یک نعمتی برای بشریت است.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه مردم حرف و پیام خود را به وسیله زبان یا قلم منتقل می کنند و این تمدن، فرهنگ، تاریخ و علم که امروز وجود دارد با نوشتار منتقل شده تصریح کرد: چاپ، تسهیل گر انتقال حرف و پیام است و ارزش و اهمیت این رشته صنعتی به همین دلیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار تولیدی مسأله مهمی است که نباید آن را دست کم بگیریم

کار تولیدی مسأله مهمی است که نباید آن را دست کم بگیریم