مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 10:402020-09-05سياسي

لزوم توسعه تعاونی ها در استان سمنان / مهارت آموزی تقویت شود


نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه تعاونی ها می توانند سهم مهمی در اشتغال ایفا کنند، گفت: بر این اساس توسعه تعاونی ها در استان یک ضرورت محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد شاهچراغی بعدازظهر شنبه در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان به مناسبت هفته تعاون به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه تعاونی ها در ایجاد اشتغال برای جوانان می تواند نقش آفرین باشد، ابراز داشت: بر همین اصل انتظار می رود مسئولان استان سمنان برای ایجاد اشتغال از طریق توسعه و تقویت تعاونی ها اقدام کنند.

وی ضمن بیان اینکه تقویت تعاونی ها در استان سمنان می بایست در دستور کار قرار گیرد، افزود: برای رفع مشکل بیکاری می توان به سمت تعاونی ها گام برداشت که در این خصوص رویکرد افزایش تعاونی ها باید در سرفصل کاری اقدامات لازم برای استان سمنان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه تعاونی ها می توانند نه تنها در اقتصاد بلکه در سایر امور نیز پشتیبان باشند، ابراز داشت: امروز تعاونی های بسیار فعالی در استان سمنان وجود دارد که می توان از طریق همین موارد برای تقویت اشتغال گام های سازنده برداشت.

شاهچراغی بابیان اینکه روی دیگر سکه اشتغال مهارت افزایی در جامعه است، تصریح کرد: برای گره گشایی از مشکل بیکاری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه تعاونی ها در استان سمنان / مهارت آموزی تقویت شود

لزوم توسعه تعاونی ها در استان سمنان / مهارت آموزی تقویت شود