مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 10:152020-09-05اقتصادي

هنرستان های کشاورزی بروزرسانی می شود


بخش کشاورزی کشور طی پنج ماه امسال نیز با رشد خوب اقتصادی همراه بوده که تمامی این موارد به دلیل وجود نیروی انسانی متخصص و متعهد صورت گرفته است.

- ایسنا/تهران وزیر جهاد کشاورزی گفت: بخش کشاورزی کشور طی پنج ماه امسال نیز با رشد خوب اقتصادی همراه بوده که تمامی این موارد به دلیل وجود نیروی انسانی متخصص و متعهد صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری، کاظم خاوازی در آیین شروع سال تحصیلی 99-1400 که در هنرستان کشاورزی شهید رجایی بخش کهریزک شهرستان ری برگزار شد، بیان کرد: جهاد کشاورزی طرح کشاورزان آینده را تدوین و به شورای عالی عشایری و روستای کشور ارسال کرده تا دانش آموختگان بخش کشاورزی به راحتی وارد این عرصه شوند.

وی ادامه داد: براساس طرح کشاورزان آینده تجهیز، تکمیل و به روزرسانی تجهیزات هنرستان های کشاورزی و ورود هنرجویان این بخش به بازار کار با سرعت بیشتر و بروکراسی اداری کمتری صورت خواهد گرفت.

وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: تامین نیروی انسانی متخصص و کارآمد در این بخش یکی از اصلی ترین دغدغه جهاد کشاورزی است؛ تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد در بخش کشاورزی برای ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی باید در دستور کار آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرستان های کشاورزی بروزرسانی می شود

هنرستان های کشاورزی بروزرسانی می شود