مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-05دانش

تمایلی برای پذیرش دانشجو در تکمیل ظرفیت نداریم/آموزش ها در ترم جاری به صورت مجازی


معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با اشاره به پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه بیان کرد: تمایلی برای تکمیل ظرفیت نداریم و اکنون ثبت نام دانشجویان جدید در حال انجام است.

- ایسنا/کرمان معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با اشاره به پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه بیان کرد: تمایلی برای تکمیل ظرفیت نداریم و اکنون ثبت نام دانشجویان جدید در حال انجام است.

دکتر محمد جلالی جواران عصر امروز 15 شهریورماه در حاشیه سفر به استان کرمان در جمع خبرنگاران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید با اشاره به تاریخچه دانشگاه علمی کاربردی گفت: در سال 72 دانشگاه علمی کاربردی با هدف دانشگاه نسل چهارم راه اندازی شد و تاکنون حدود 2 میلیون دانش آموخته داشته است.

وی با بیان اینکه 630 مرکز علمی کاربردی در سطح کشور مشغول به فعالیت هستتد که در این مراکز حدود 200 هزار دانشجو در حال تحصیل می باشد ادامه داد: حدود 30 هزار مدرس و 800 کد رشته در حوزه صنعت، کشاورزی، مدیریت و هنر در مراکز علمی کاربردی سراسر کشور ارایه می شود.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، علمی کاربردی را یک مرکز دانشگاهی متمایز از سایر دانشگاه های کشور دانست و بیان کرد: مهارت آموزی و کارآفرینی هدف اصلی دانشگاه علمی کاربردی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمایلی برای پذیرش دانشجو در تکمیل ظرفیت نداریم/آموزش ها در ترم جاری به صورت مجازی

تمایلی برای پذیرش دانشجو در تکمیل ظرفیت نداریم/آموزش ها در ترم جاری به صورت مجازی