مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-05ورزشي

اجرای طرح مهارت ‎آموزی سربازان در استان قم


سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم با اشاره به اجرای طرح سرباز ماهر در استان قم عنوان کرد: اجرای این طرح از 22 مردادماه در قم آغاز و با استعانت خداوند متعال و همکاری نیروهای مسلح استان تا نیمه شهریور بیش از 30درصد آن انجام شده است.

- ایسنا/قم سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم با اشاره به اجرای طرح سرباز ماهر در استان قم عنوان کرد: اجرای این طرح از 22 مردادماه در قم آغاز و با استعانت خداوند متعال و همکاری نیروهای مسلح استان تا نیمه شهریور بیش از 30درصد آن انجام شده است.

علی حسینی در خصوص طرح مهارت آموزی سربازان عنوان کرد: این طرح در راستای آموزش مهارت های کاربردی به نیروهای وظیفه طی تفاهم نامه ای بین ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و وزارت ورزش و جوانان طراحی شده است و جهاد دانشگاهی در مقام بازوی اجرایی طرح در آن حضور و فعالیت دارد.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قم در خصوص محتوای طرح اظهار کرد: این طرح 2 دوره مهارت های شغلی و کارآفرینی و مهارت های زندگی را در بر دارد که مجموعا شامل 18 سرفصل در قالب 80 ساعت کلاس آموزشی است.

حسینی گفت: از جمله مهارت های شغلی می توان به مهارت های رزومه نویسی و مصاحبه شغلی، کسب و کارهای خانگی، راه اندازی کسب و کارهای خرد، بازاریابی و فروش اشاره کرد و مهارت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مهارت ‎آموزی سربازان در استان قم

اجرای طرح مهارت ‎آموزی سربازان در استان قم