مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 09:202020-09-05سياسي

استخدام فوری کارمند اداری و خبرنگار


یک مجموعه فرهنگی به منظور تکمیل کادر نیروی انسانی خود، قصد دارد تعدادی از جوانان تحصیل کرده را استخدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، این مجموعه که در حوزه بازاریابی محتوایی و دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کند، در موقعیت های شغلی و با شرایط زیر از علاقمندان دعوت به همکاری می کند؛ لازم به ذکر است که افرادی که طی یکی دو سال گذشته از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی فارغ التحصیل شده اند، در اولویت هستند.

1- کارمند اداری مسئولیت این نیروها برقراری ارتباط با مشتریان (به صورت تلفنی، ایمیلی و اینترنتی)، پشتیبانی از درخواست های مشتریان و ثبت دقیق اطلاعات در نرم افزارهای اداری است.

مهارت ها: آشنایی با نرم افزارهای اداری (ورد و اکسل)، رعایت نظم و اخلاق حرفه ای 2- کارمند فروش مسئولیت این نیروها معرفی محصولات و خدمات به سایر شرکت ها و ثبت دقیق اطلاعات در نرم افزارهای اداری است.

مهارت ها: آشنایی با نرم افزارهای اداری (ورد و اکسل)، رعایت نظم و اخلاق حرفه ای 3-خبرنگار مسئولیت این نیروها، سوژه یابی، تولید خبر و گزارش، انجام مصاحبه است.

مهارت ها: توانایی به روزرسانی سایت و شبکه های اجتماعی، آشنایی کامل با اصول خبرنویسی، مصاحبه و گزارش، آشنایی با نرم افزارهای اداری (ورد و اکسل)، رعایت نظم و اخلاق حرفه ای شرایط عمومی: جنس: مرد - زن سن: حداکثر 27 س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام فوری کارمند اداری و خبرنگار

استخدام فوری کارمند اداری و خبرنگار