مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-05فرهنگي

نقدو بررسی کتاب «شناخت درمانی؛ مبتنی بر ذهن آگاهی» در چراغ مطالعه


کتاب «شناخت درمانی؛ مبتنی بر ذهن آگاهی» نوشته شهربانو قهاری در برنامه امشب ( 15 شهریورماه) چراغ مطالعه نقد و بررسی می شود.

- کتاب شناخت درمانی؛ مبتنی بر ذهن آگاهی نوشته شهربانو قهاری در برنامه امشب ( 15 شهریورماه) چراغ مطالعه نقد و بررسی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب شناخت درمانی؛ مبتنی بر ذهن آگاهی با حضور شهربانو قهاری، نویسنده اثر در برنامه چراغ مطالعه مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

شهربانو قهاری، نویسنده کتاب شناخت درمانی؛ مبتنی بر ذهن آگاهی در نهمین قسمت برنامه چراغ مطالعه پاسخگوی پرسش های کورش علیانی خواهد بود.

کتاب شناخت درمانی؛ مبتنی بر ذهن آگاهی، کتابی علمی است که با زبانی ساده نگاشته شده تا به خواننده کمک کند به راحتی با مفاهیم و راهبردهای رفتاری شناختی آشنا شود.

تعریف و تشریح شناخت درمانی و مدل شناختی، تکلیف و مراحل درمانی، بیان انواع راهبردهای رفتاری و شناختی از محورهای اصلی موردبحث در این کتاب هستند.

مولف همچنین به بازسازی شناختی در طی سه مرحله در این کتاب اشاره کرده است که به ترتیب مشتمل بر فراخوانی و چالش با افکار و تصاویر خود آیند، فراخوانی و چالش با باورهای واسطه ای، فراخوانی و اصلاح باورهای اصلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدو بررسی کتاب «شناخت درمانی؛ مبتنی بر ذهن آگاهی» در چراغ مطالعه

نقدو بررسی کتاب «شناخت درمانی؛ مبتنی بر ذهن آگاهی» در چراغ مطالعه