مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 08:302020-09-05اجتماعي

اختصاص بیش از 6 میلیارد تومان برای تامین مواد شوینده مدارس خوزستان


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه هیچ مدرسه ای در سطح کشور مردم را ملزم نکرده که مواد شوینده تهیه کنند، گفت: وزارت آموزش و پرورش 6 میلیارد و 700 میلیون تومان برای تامین مواد شوینده مدارس به استان خوزستان اعتبار داده است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه هیچ مدرسه ای در سطح کشور مردم را ملزم نکرده که مواد شوینده تهیه کنند، گفت: وزارت آموزش و پرورش 6 میلیارد و 700 میلیون تومان برای تامین مواد شوینده مدارس به استان خوزستان اعتبار داده است.

کوروش مودت در آیین بازگشایی مدارس خوزستان که امروز (15 شهریور) در دبستان امام هادی (ع) شهرک طالقانی ماهشهر برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی 1399-1400، اظهار کرد: توسعه هر کشوری در سایه خرد و علم آموزی است که زیربنای آن در آموزش و پرورش است و امروز یکی از مسائل مهم در سند تحول بنیادین است.

مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر عدالت آموزشی، مبنی بر اینکه همه دانش آموزان در سراسر کشور بهره مندی خوبی از عدالت داشته باشند، دارد.

ایشان تاکید ویژه ای به توجه به دوره پیش دبستانی، مهد کودک و استعدادهای درخشان نیز داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امسال استثنایی ترین بازگشایی تاریخ آموزش و پرورش را به دلیل شیوع کرونا داشتیم و به این دلیل نیازمند همراهی اولیاء هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 6 میلیارد تومان برای تامین مواد شوینده مدارس خوزستان

اختصاص بیش از 6 میلیارد تومان برای تامین مواد شوینده مدارس خوزستان