مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 08:252020-09-05سياسي

127 تخلف صنفی بخش حمل ونقل در مازندران شناسایی شد


مدیرکل راهداری مازندران با اشاره به رسیدگی به 127 تخلف حوزه حمل و نقل عمومی طی سال جاری در استان گفت: صدور بارنامه بدون اطلاع راننده بیشترین تخلفات شرکت های حمل و نقل بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباسعلی نجفی ظهر شنبه در حاشیه کمیسیون حمل و نقل جاده ای استان اظهار داشت: به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان و شرکت های حمل ونقل جاده ای برون شهری و اجرای دقیق قوانین ومقررات مربوطه، در جلسات کمیسیون های مواد 11 و 12 استان در پنج ماهه سال جاری به 127 تخلف حوزه حمل و نقل عمومی در مازندران رسیدگی و احکام آنها صادر شد.

وی افزود: طی این مدت چهار جلسه کمیسیون ماده 12 برگزار که منجر به صدور 34 رأی برای شرکت های حمل و نقلی شد، همچنین در این مدت 5 جلسه کمیسیون ماده 11 برگزار و پرونده 93 راننده بررسی و احکام لازم صادر شده که در این میان 78 مورد مربوط به تخلفات رانندگان بخش باری و 15 مورد مربوط به تخلفات رانندگان بخش مسافری بوده است.

نجفی با تاکید بر اینکه جلسات کمیسیون ماده 12 برای رسیدگی به تخلفات شرکت ها و مؤسسات حمل ونقل جاده ای برون شهری و کمیسیون ماده 11 برای رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل ونقل جاده ای برگزار می شود، افزود: عمده تخلفات شرکت های حمل و نقل و رانندگان حمل و نقل برون شهری عبارتند از: صدور بارنامه بدون اطلاع راننده، سوءاستفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

127 تخلف صنفی بخش حمل ونقل در مازندران شناسایی شد

127 تخلف صنفی بخش حمل ونقل در مازندران شناسایی شد