مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-05فرهنگي

تفاهم نامه ای برای همکاری موسسه فرهنگی اکو و فرهنگسرای نیاوران


به منظور تسهیل، تقویت و گسترش تعاملات فرهنگی و هنری منطقه در حوزه فرهنگ و تمدن تفاهم نامه همکاری میان موسسه فرهنگی اکو و فرهنگسرای نیاوران منعقد شد.

- به منظور تسهیل، تقویت و گسترش تعاملات فرهنگی و هنری منطقه در حوزه فرهنگ و تمدن تفاهم نامه همکاری میان موسسه فرهنگی اکو و فرهنگسرای نیاوران منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، این مراسم با حضور سرور بختی رییس موسسه فرهنگی اکو، عباد رضا اسلامی کولایی مشاور معاون وزیر و رییس فرهنگسرای نیاوران و حسن دولت آبادی نویسنده و کارگردان هنرهای نمایشی در موسسه فرهنگی اکو برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرور بختی در صحبت هایی با اشاره به نقش موثر مراکز مهم فرهنگی هنری کشورهای اکو در همراهی این موسسه در برگزاری برنامه ها و رویدادهای فرهنگی و هنری اظهار کرد: بسیار خوشحالم که اولین تفاهم نامه همکاری در زمان حضورم در موسسه اکو با فرهنگسرای نیاوران منعقد شد.

فعالیت های مشترک ما می تواند گام های ارزشمندی در پایدار کردن فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری داشته باشد.

عباد رضا اسلامی کولایی گفت که مجموعه فرهنگی، هنری و تاریخی فرهنگسرای نیاوران در دوره جدید فعالیت های خود بنا دارد تا با برگزاری برنامه های بین المللی با حضور هنرمندان برجسته کشورهای عضو موسسه فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه ای برای همکاری موسسه فرهنگی اکو و فرهنگسرای نیاوران

تفاهم نامه ای برای همکاری موسسه فرهنگی اکو و فرهنگسرای نیاوران