مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-05سياسي

ارتقای دانش بومی موجب تضعیف دشمنان است


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: دانش بومی و ارتقای آن موجب تضعیف دشمنان شده که باید این مسئله مورد توجه مسئولین قرار گیرد و در جهت توسعه روز افزون آن تلاش شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی صبح شنبه در آیین نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس استان که در دبیرستان بهشتی اردبیل برگزار شد فاصله گرفتن ایران از قافله علم و دانش تجربی را 500 سال عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران آخرین فرصت و بهترین زمینه برای رشد دانش تجربی و عقب ماندگی های موجود در زمینه علمی است.

وی دانش آموزان را عامل توسعه کشور معرفی کرد و افزود: آموزش و پرورش و مراکز علمی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا با ارتقای سطح علمی دانش آموزان شاهد توسعه علمی کشور نیز باشیم لذا ضروری است مجلس شورای اسلامی برای افزایش توان علمی کشور برنامه ریزی های لازم را انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تصریح کرد: حفظ استقلال و عزت ملی کشور منوط به توجه و مدیریت فضای علم و دانش مخصوصاً در حوزه آموزش و پرورش است.

آیت الله عاملی ادامه داد: پیشرفت ایران در عرصه نظامی با تکیه بر دانش بومی باعث شده تا دشمن ضعیف تر شود و جرأت عرض اندام و تهدید کشورمان را نداشته باشد که این مسئله اهمیت دانش بومی و لزوم ارج نهادن به آن و تلاش در جهت توسعه این دانش را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای دانش بومی موجب تضعیف دشمنان است

ارتقای دانش بومی موجب تضعیف دشمنان است