مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 07:102020-09-05اجتماعي

ترویج سبک زندگی صحیح رسالت مهم ترین آموزش و پرورش است


مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان با بیان اینکه زندگی درست و صحیح جنبه اجتماعی مهمی در جامعه مهدوی دارد، گفت: ترویج سبک زندگی صحیح مهم ترین رسالت آموزش و پرورش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز از آن جمله است از سوی دیگر نباید بعید دانست که امروز می تواند علامت آغاز عصر ظهور باشد و شاید از این سبک زندگی و فضایی که بر زندگی ما حاکم است، فضای پیش از ظهور قلمداد شود و شاید یکی از علائم ظهور همین موضوع باشد.

وی افزود: در هر صورت چه بپذیریم و چه نپذیریم، ظهور علائمی دارد که اتفاق می افتد لذا زندگی کرونایی ما بدون تردید با علائم پیش از ظهور بی ارتباط نیست پس در این شرایط که بر جهان حاکم است، زندگی خوب به تعبیر عرف جامعه می بایست زندگی بر پایه سبک زندگی قرآنی و دینی باشد.

زندگی بر پایه مبانی دینی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه قرآن از آزمایش های فراوانی در زندگی مردم صحبت می کند، گفت: قرآن کریم درباره افضل اعمال صحبت می کند و به تعبیر امام صادق (ع) مراد عمل بیشتر و زیادتر نیست بلکه مقصود عمل درست محسوب می شود.

شکری با بیان اینکه در گذشته کسی که تکرار و زمان های زیادی بر روی یک کاری می گذاشت معروف به کار احسن می شد اما امروز اینگونه نیست بلکه امروز به کیفیت زندگی باید اهمیت داد زیرا به تعبیر قرآن ملاک تکرار بیشتر نیست بلکه کیفیت ابتلاء و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج سبک زندگی صحیح رسالت مهم ترین آموزش و پرورش است

ترویج سبک زندگی صحیح رسالت مهم ترین آموزش و پرورش است