مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-05اجتماعي

زنگ بازگشایی مدارس خلخال نواخته شد/ حضور 12 هزار دانش آموز خلخالی در کلاس های درس


همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، 12 هزار دانش آموز در شهرستان خلخال بر سر کلاس های درس حاضر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، امروز و همزمان با سراسر استان اردبیل بیش از 12 هزار دانش آموز در شهرستان خلخال و 3 بخش مرکزی، خورش رستم و شاهرود، در کلاس های درس حاضر شدند.

آغاز سال تحصیلی 1400-1399 در شهر خلخال با حضور مسؤولین شهرستان خلخال در مدرسه شاهد و شهید فرامون خلخال برگزار شد و دانش آموزان روز اول ورود به مدرسه در سال تحصیلی جدید را گرامی داشتند.

داوود بحری، سرپرست آموزش و پرورش خلخال در مراسم بازگشایی مدارس اظهار کرد: دانش آموزان شهرستان خلخال در مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوره دوم، با تعداد بیش از 12 هزار نفر و در 600 کلاس و 128 مدرسه، امروز راهی سنگر تعلیم و تربیت شدند.

بحری افزود: با اطلاع رسانی انجام شده در رسانه ها و در مراحل ثبت نام، امروز دانش آموزان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی قدم در مدرسه گذاشته و طبق بخش نامه ارسالی به مدارس، تمامی مدیران و معلمان و معاونین مدارس در همه مقاطع موظفند با اطلاع رسانی و رسیدگی به امورات بهداشتی، در حفظ و سلامتی دانش آموزان اقدام نمایند.

آغاز سال تحصیلی برای 1400 دانش آموز بخش خورش رستم سجاد رستگار، رییس آموزش و پرورش بخش خورش رستم نیز در مراسم بازگشایی مدارس این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ بازگشایی مدارس خلخال نواخته شد/ حضور 12 هزار دانش آموز خلخالی در کلاس های درس

زنگ بازگشایی مدارس خلخال نواخته شد/ حضور 12 هزار دانش آموز خلخالی در کلاس های درس