مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 06:502020-09-05ورزشي

تقدیر فدراسیون های جهانی و آسیایی تنیس روی میز از عملکرد ایران


رییس و دبیر فدراسیون جهانی و آسیایی تنیس روی میز در نامه های جداگانه به ایران، عملکرد تنیس روی میز کشورمان از سال 2016 میلادی تا به امروز را مورد تقدیر قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، توماس ویکرد رییس فدراسیون جهانی در نامه خود به موفقیت های تنیس روی میز ایران در بخش های مختلف اشاره کرده است که صعود تیم بانوان به دسته دو جهان، کسب 3 سهمیه المپیک ریو، کسب دو مدال جهانی هوپس، صعود تیم ملی بزرگسالان آقایان به دسته یک جهان، دو مدال برنز بازیهای آسیایی جاکارتا و قهرمانی جوانان پسر آسیا، دو مدال طلای تیمی و دونفره نوجوانان جهان و رنکینگ یک زیر 21 سال، دوم جوانان و پنجم نوجوانان جهان توسط بازیکنان جهان از جمله آنها است.

توماس ویکرد در ادامه نامه به کسب بیش از 130 مدال مختلف در رویدادهای بین المللی و تعداد 5 داور بلوبج توسط فدراسیون تنیس روی میز ایران اشاره کرده است.

همچنین تونی یو دبیرکل کنفدراسیون آسیا از کسب موفقیت های بازیکنان ایران در میادین بین المللی به عنوان یک کشور آسیایی تشکر و قدردانی کرد.

وی در این نامه به برگزاری دوره های سطح یک و دو مربیگری و کلاس های بین المللی داوری در ایران اشاره کرد و از ارتقای مربیان و داوران ایرانی ابراز خشنودی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر فدراسیون های جهانی و آسیایی تنیس روی میز از عملکرد ایران

تقدیر فدراسیون های جهانی و آسیایی تنیس روی میز از عملکرد ایران