مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 06:002020-09-05اجتماعي

باید پروتکل های بهداشتی در مدارس رعایت شود


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: سلامت دانش آموزان یک اصل اجتناب پذیر است و باید پروتکل های بهداشتی در مدارس رعایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در برنامه زنده باد زندگی درباره اعلام دیرهنگام حضور همه دانش آموزان در مدارس، اظهار کرد: زودهنگام نبود؛ از ابتدای تابستان، پیش بینی برای سال تحصیلی جدید انجام شده و سناریوهایی تدوین شده بود و محتمل ترین آن، برنامه ترکیبی بود و این آمادگی هم در مدیران مدارس و رؤسای آموزش و پرورش ایجاد شده بود.

وی درباره مشکلات فعلی آغاز سال تحصیلی گفت: علت این بود که به هرحال در شروع سال تحصیلی، گروه بندی ها باید دقیقا مشخص شود که هر روز چه تعداد به مدرسه بروند؛ ضمن اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی و اطمینان دادن به خانواده ها نیز باید انجام شود که در این راستا خانواده های دانش آموزان مخصوصاً دبستانی ها در مدرسه حضور می یابند.

کاظمی با بیان اینکه سال تحصیلی جدید را متفاوت از سال تحصیلی گذشته هم از نظر زمانی و هم الگوی آموزشی شروع کردیم، ادامه داد: مناطقی داریم که دارای تراکم پایین دانش آموز هستند؛ 20 هزار مدرسه داریم که دارای تراکم پایین هستند و در شیوه نامه متناسب با تراکم مدرسه، رعایت پروتکل ها اصل است چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید پروتکل های بهداشتی در مدارس رعایت شود

باید پروتکل های بهداشتی در مدارس رعایت شود