مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 05:302020-09-05سياسي

دانشگاه خالی از دانشجو؛ تیر آخر بر پیکر نحیف فعالیت دانشجویی شلیک شد


خالی شدن صحن دانشگاه از دانشجو فرصتی فراهم آورد تا نهادهای نظارتی تشکل های دانشجویی را تحت فشار قرار دهند که چندی پیش دبیر انجمن اسلامی دانشجویان آزاداندیش دانشگاه علامه از نمونه ای از آن رونمایی کرد که اخذ مجوز برای فعالیت های دانشجویی در فضای مجازی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، روزنامه اعتماد در شماره امروز خود نوشت: از آن روزها که دانشجویان مخالف و منتقد دولت مستقر با پرونده های مزین به ستاره های منع از تحصیل با شعارهای انتخاباتی حسن روحانی و وعده خط بطلان بر این ستاره ها و تصویر سازی محقری از دانشگاه ها در دره اصلاحات، دانشجویان را راهی کمپین های انتخاباتی و سپس صندوق های رای کرد، بیش از 7 سال می گذرد.

حسن روحانی به عنوان کاندیدایی برای تشکیل دولت اعتدال با بن مایه هایی مصلحانه می گفت که بی تردید جوانان و دانشجویان فضای آزاد دانشجویی را در دولت آینده احساس می کنند ، احتمالا از همان ابتدا که صحبت از معرفی وزرا به میان آمد، متوجه شد که انتخاب وزیر علوم برای تحقق وعده هایش با چه مصایبی مواجه است.

با این حال پس از روی کار آمدن، پای بورسیه های غیرقانونی سه هزار نفری در دولت قبل ایستاد اما فشار آنچنان سنگین بود که در میانه راه حتی مقابل برخی گروه هایی که در دانشگاه ها تجمع ها و سخنرانی ها را برهم می زدند، نای مقاومت از دولت گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه خالی از دانشجو؛ تیر آخر بر پیکر نحیف فعالیت دانشجویی شلیک شد

دانشگاه خالی از دانشجو؛ تیر آخر بر پیکر نحیف فعالیت دانشجویی شلیک شد