مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 05:202020-09-05اجتماعي

انتقاد رییس کل نظام پزشکی از بازگشایی «حضوری» مدارس


رییس کل سازمان نظام پزشکی در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش بازنگری در ابلاغیه اخیر این وزارتخانه درباره بازگشایی حضوری مدارس را خواستار شد و بر لزوم اهتمام بیشتر به استفاده از آموزش در فضای مجازی و از راه دور در شرایط کرونا تاکید کرد.

- رییس کل سازمان نظام پزشکی در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش بازنگری در ابلاغیه اخیر این وزارتخانه درباره بازگشایی حضوری مدارس را خواستار شد و بر لزوم اهتمام بیشتر به استفاده از آموزش در فضای مجازی و از راه دور در شرایط کرونا تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا ظفرقندی در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش با اشاره به شرایط قرمز و هشدار استانها و تاکید آموزش و پرورش بر بازگشایی حضوری مدارس در همه سطوح و نگرانی خانواده ها و جامعه پزشکی آورده است: علت واقعی این تصمیم غیرمنتظره برای مردم مکشوف نیست ولی هر چه هست با شرایط خطیر بیماری کرونا و سلامت دانش آموزان و خانواده آن ها سازگاری ندارد و یقینا موجب تحمیل بیماران بیشتر بر جامعه پزشکی، پرستاری و کادر درمان خواهد شد.

شما بخوبی واقفید که در شرایط حضور دانش آموزان در مدرسه ها بخصوص در پایه دبستان علیرغم ابلاغ بخشنامه ها، امکان عملی و مطمئن رعایت اصول سه گانه محافظتی و بهداشتی (شفا) میسر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس کل نظام پزشکی از بازگشایی «حضوری» مدارس

انتقاد رییس کل نظام پزشکی از بازگشایی «حضوری» مدارس