مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 05:152020-09-05اجتماعي

جمع آوری نذورات مردمی برای احداث زائرسرا در کربلا


مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) از فعالیت دفتر این موکب در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برای جمع آوری نذورات مردمی جهت احداث زائرسرا در کربلای معلی خبر داد.

- شیراز - مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) از فعالیت دفتر این موکب در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برای جمع آوری نذورات مردمی جهت احداث زائرسرا در کربلای معلی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، متأسفانه زائران ایرانی امکان حضور برای زیارت اربعین را ندارند، اما فعالیت موکب احمد بن موسی (ع) برای خدمت به زائران حسینی متوقف نشده است.

وی افزود: امسال تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا به یاری خدا در سال آینده مراسمی باشکوه تر از سال های گذشته را در اربعین حسینی در کربلای معلی برگزار کنیم و البته این مسئله یاری مردم و عاشقان سیدالشهدا (ع) را می طلبد.

راستی از فعالیت دفتر موکب احمد بن موسی (ع) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خبر داد و گفت: این دفتر از ابتدای ماه محرم تا اربعین حسینی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برای جمع آوری نذورات مردمی به صورت نقدی یا غیرنقدی باز است.

مدیر اجرایی موکب احمد بن موسی (ع) اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا و اهمیت حفظ سلامت زائران، بنا داریم که به یاری خدا، زائرسرایی را در کربلای معلی احداث کنیم و در این زمینه نیازمند کمک مردم، خیران، نیک اندیشان و عاشقان خاندان عصمت و طهارت (ع) هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری نذورات مردمی برای احداث زائرسرا در کربلا

جمع آوری نذورات مردمی برای احداث زائرسرا در کربلا