مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 05:102020-09-05فناوري

معرفی المنتور فارسی: یک افزونه صفحه ساز قدرتمند وردپرس  


المنتور یک برند جدید صفحه ساز برای وردپرس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام ژاکت، اگر شما یک سایت وردپرسی دارید و می خواهید طراحی محتوای آن را سفارشی کنید، المنتور می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

علاوه بر این تعداد افزونه های صفحه ساز دیگری هم برای وردپرس موجود هستند، با این حال شما باید کدام یک را انتخاب نمایید؟ در بررسی المنتور پرو تمامی اطلاعات لازم را به شما ارائه خواهیم کرد تا تصمیم بگیرید که آیا افزونه صفحه ساز المنتور برای شما مناسب است یا باید از دیگر محصولات استفاده کنید.

درباره المنتور پرو فارسی المنتور پرو یک افزونه تجاری است که زمان زیادی از انتشار آن نمی گذرد و بدون توجه به اینکه برای چه موضوعی از آن می خواهید استفاده کنید، می توانید از صفحه ساز المنتور برای ساخت وب سایت خود کمک بگیرید.

المنتور توسط تیم Pojo Themes ایجاد شده است که تا کنون 12 افزونه را ایجاد کرده اند که از جمله آن ها نسخه رایگان المنتور را می توان نام برد که به محبوبیت زیادی هم رسیده است.

هرچند که المنتور پرو یک افزونه جدید است، اما نسخه رایگان المنتور از ماه ژوئن سال 2016 در مخزن وردپرس در دسترس همه کاربران قرار گرفته است و این تیم زمان زیادی را صرف آزمایش و تکمیل عملکرد افزونه قبل از انتشار نسخه پریمیوم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی المنتور فارسی: یک افزونه صفحه ساز قدرتمند وردپرس  

معرفی المنتور فارسی: یک افزونه صفحه ساز قدرتمند وردپرس