مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-05سياسي

خیابان های شهر «خور» لارستان آسفالت می شود


شهردار خور از زیرسازی و آسفالت 18 هزار مترمربع از خیابان های شهر «خور» لارستان خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، مهدی حلیمی، در حاشیه آغاز عملیات اجرایی خاک برداری و زیرسازی کوچه ها و معابر شهر خور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این پروژه به متراژ هفت هزار و 500 مترمربع اجرایی می شود.

وی افزود: پیرو وعده ای که به مردم شهر خور داده بودیم، هم اکنون در حال اجرای زیرسازی کوچه های صدیق 14، فرعی پنجم و هفتم علی بن ابیطالب (ع) محله حسین آباد، کوچه آقایان قاسمی و صادقی شهرک حسنین(ع) این شهر آغازشده است.

شهردار خور تصریح کرد: برای حل مشکلات مردم مبنی بر خراب بودن کوچه ها در فصل بارندگی، شهرداری و شورای اسلامی توجه به زیرسازی و آسفالت آن ها را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری 18هزار مترمربع از خیابان های شهر خور زیرسازی و آسفالت شده است، اضافه کرد: همکاری مردم با شهرداری در اجرای پروژه های عمران شهری بسیار خوب است و امیدواریم در این مسیر به اهداف موردنظر برسیم.

حلیمی از مردم شهر خور خواست تا نسبت به اتمام پروژه صبور باشند.

حلیمی یادآور شد: شهرداری طبق برنامه و زمان پیش بینی شده کار را پیش خواهد برد و امید می رود تا پایان سال تمام کوچه ها و معابر خیابان های  شهر خور جهت رفاه حال شهروندان و زیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابان های شهر «خور» لارستان آسفالت می شود

خیابان های شهر «خور» لارستان آسفالت می شود