مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 04:402020-09-05اجتماعي

آغاز سال تحصیلی با رویکرد رضایتمندی، توسعه عدالت آموزشی و ارتقای کیفیت تحصیلی


در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز رسمی سالتحصیلی 1400-1399، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی پیام تبریک صادر کرد.

- در پیام تبریک مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید تاکید شد آغاز سال تحصیلی با رویکرد رضایتمندی، توسعه عدالت آموزشی و ارتقای کیفیت تحصیلی ایسنا/آذربایجان شرقی در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز رسمی سالتحصیلی 1400-1399، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی پیام تبریک صادر کرد.

در متن پیام جعفر پاشایی به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز رسمی سالتحصیلی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم بار دیگربوی لبخند دانش آموزان٬ بوی درس و کلاس و مدرسه و بوی رفاقت ها و رقابت ها به مشام می رسد و خبر از بازگشایی مدارس می دهد.

سالتحصیلی گذشته به اضطرار مهمانی ناخوانده آموزش حضوری را تعطیل و بستر نوین آموزش در فضای مجازی را سبب شد و همدلی و همراهی خانواده و مدرسه این مسیر پرمشقت را به آغازی دیگر گره زد تا بار دیگر عطر مهربانی در کشور به مشام برساند.

در بهار تعلیم و تربیت که متفاوت از سال های گذشته است فعالیت های مدارس آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و برنامه های پیش بینی شده برای وضعیت های مختلف با رویکرد رضایتمندی، توسعه عدالت آموزشی، پوشش تحصیلی حداکثری و ارتقاء کیفیت تحصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سال تحصیلی با رویکرد رضایتمندی، توسعه عدالت آموزشی و ارتقای کیفیت تحصیلی

آغاز سال تحصیلی با رویکرد رضایتمندی، توسعه عدالت آموزشی و ارتقای کیفیت تحصیلی