مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 03:552020-09-05اقتصادي

طرح مناسبی برای هنرستان های کشاورزی در حال تهیه و اماده سازی است


طرح مناسبی برای هنرستان های کشاورزی در حال تهیه و اماده سازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کاظم خاوازی صبح شنبه در آیین بازگشایی مدارس که در هنرستان کشاورزی امام علی (ع) کهریزک انجام شد، طی سخنانی گفت: بخش کشاورزی بخش بسیار مهمی برای کشور ما است، که توانسته در شرایط بسیار سخت تحریم ها این کشور را نجات بدهد.

وی ادامه داد: در سال گذشته رشد بخش کشاورزی هشت و هشت دهم درصد بود که منجر به مثبت شدن رشد اقتصادی کشور شد، در پنج ماه ابتدای سال جاری نیز رشد اقتصادی بخش کشاورزی مثبت و قال توجه بود و امیدواریم تا پایان سال نیز این رشد ادامه پیدا کند و بتواندبه رشد اقتصادی کشور کمک کند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: آنچه امروز ذهن ما را درگیر کرده آینده نیروی انسانی این بخش است و تأمین کشاورزان آینده است، که کشاورزان آینده کسانی نیستند، جز همین دانش آموزان امروزی که در این هنرستان و هنرستان های کشاورزی دیگر در سطح کشور حضور دارند و درس می خوانند، شما می توانید با همت و تلاش به جایگاه های والا برسید و به کشورتان خدمت کنید.

خاوازی همچنین از تهیه طرحی برای آموزش های عشایری و روستایی خبر داد و افزود: این طرح پس از آماده سازی تقدیم شورای عالی عشایری و روستا می شود، در این طرح تصمیمات بسیار خوبی را برای هنرستان های کشاورزی اتخاذ شده است، که طی تفاهم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مناسبی برای هنرستان های کشاورزی در حال تهیه و اماده سازی است

طرح مناسبی برای هنرستان های کشاورزی در حال تهیه و اماده سازی است