مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 03:352020-09-05اجتماعي

وزیر آموزش و پرورش: نگرانی خانواده ها را درک می کنیم


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید در سال تحصیلی جدید همه در میدان باشیم گفت: نگرانی خانواده ها را درک می کنیم اما به ظرفیت های بالای جامعه اطمینان داریم؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایسنا، محسن حاجی میرزایی در آیین نمادین آغاز سال تحصیلی جدید که در مدرسه نوجوانان تهران در حال برگزاری است، با بیان اینکه امروز بزرگترین و تاثیرگذارترین و ایران شمول ترین رویداد اتفاق می افتد گفت: دایره کسانی که تحت تاثیر این نظم جدید قرارمی گیرند بسیار است.

وی افزود: سالی را آغاز می کنیم که متفاوت از سال های قبل و جدید است؛ راهی پر از ناشناخته ها و عدم قطعیت ها؛ باید از مشارکت همگانی بهره ببریم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دو دغدغه مهم سلامت دانش آموزان و ارائه آموزش با کیفیت را داریم اظهار کرد: باید راهی را می یافتیم که این دو حق بزرگ اساسی تامین شود.

به مجموعه توانمند و با صلاحیت وزارت بهداشت اعتماد کردیم؛ آنان بازگشایی را با رعایت پروتکل ها مجاز دانسته اند و هرزمان تدبیر دیگری کنند خود را برای عمل به آن آماده کرده ایم.

حاجی میرزایی افزود: رعایت فاصله بین دانش آموزان، استفاده از ماسک، کوتاه کردن زنگ کلاس ها و رعایت موارد بهداشتی در سرویس مدارس از جمله پروتکل ها هستند که با جدیت دنبال می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: نگرانی خانواده ها را درک می کنیم

وزیر آموزش و پرورش: نگرانی خانواده ها را درک می کنیم