مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 03:152020-09-04ورزشي

چرایی آغاز اردوی کماندارن خارج از برنامه مصوب/ دیر شده بود


سرپرست تیم های ملی تیروکمان با تاکید بر پیش بینی انجام شده برای رعایت پروتکل های بهداشتی در اردوی این تیم ها گفت: فرصت زیادی نداریم به همین دلیل برای آغاز اردو منتظر افتتاح خوابگاه نماندیم.

- امید نجاری در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه اردوی تیم ملی تیروکمان در هر دو بخش ریکرو و کامپوند مردان و بانوان از شنبه با ورود کماندارن به سایت آزادی آغاز می شود، در مورد اینکه پیش از این عنوان شده بود زمان آغاز اردوی ملی پوشان تیروکمان در گرو افتتاح خوابگاه آنها است، هر زمان این خوابگاه افتتاح شود اردوها هم آغاز می شوند اما حالا خلاف این موضوع عمل شده است.

چرا؟ ، توضیح داد.

وی در این زمینه گفت: قرار بر این بود در هفته دولت خوابگاه ویژه تیروکمان در آزادی افتتاح شود اما این مهم به هفته تربیت بدنی موکول شد.

در حالیکه ملی پوشان ما طبق تقویم مصوب و ارائه شده از سوی فدراسیون جهانی باید از اردیبهشت ماه سال آینده در مسابقات مختلف که انتخابی المپیک یکی از آنها است، شرکت کنند.

سرپرست تیم های ملی تیروکمان ادامه داد: بنابراین نمی توانستیم بیشتر از این زمان را از دست بدهیم و منتظر بمانیم بعد از افتتاح خوابگاه تمرینات را آغاز کنیم.

همین الان هم دیر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی آغاز اردوی کماندارن خارج از برنامه مصوب/ دیر شده بود

چرایی آغاز اردوی کماندارن خارج از برنامه مصوب/ دیر شده بود