مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 02:452020-09-04اجتماعي

نگرانی خانواده ها را درک می کنیم / به وزارت بهداشت اعتماد کردیم


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید در سال تحصیلی جدید همه در میدان باشیم گفت: نگرانی خانواده ها را درک می کنیم اما به ظرفیت های بالای جامعه اطمینان داریم؛ - وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید در سال تحصیلی جدید همه در میدان باشیم گفت: نگرانی خانواده ها را درک می کنیم اما به ظرفیت های بالای جامعه اطمینان داریم؛ جامعه زنده جامعه ای است که در برابر پدیده های نوظهور در استیصال قرار نمی گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی در آیین نمادین آغاز سال تحصیلی جدید که در مدرسه نوجوانان تهران در حال برگزاری است، با بیان اینکه امروز بزرگترین و تاثیرگذارترین و ایران شمول ترین رویداد اتفاق می افتد گفت: دایره کسانی که تحت تاثیر این نظم جدید قرارمی گیرند بسیار است.

وی افزود: سالی را آغاز می کنیم که متفاوت از سال های قبل و جدید است؛ راهی پر از ناشناخته ها و عدم قطعیت ها؛ باید از مشارکت همگانی بهره ببریم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دو دغدغه مهم سلامت دانش آموزان و ارائه آموزش با کیفیت را داریم اظهار کرد: باید راهی را می یافتیم که این دو حق بزرگ اساسی تامین شود.

به مجموعه توانمند و با صلاحیت وزارت بهداشت اعتماد کردیم؛ آنان بازگشایی را با رعایت پروتکل ها مجاز دانسته اند و هرزمان تدبیر دیگری کنند خود را برای عمل به آن آماده کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی خانواده ها را درک می کنیم / به وزارت بهداشت اعتماد کردیم

نگرانی خانواده ها را درک می کنیم / به وزارت بهداشت اعتماد کردیم