مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 02:402020-09-04اجتماعي

حفاری در معابر پرتردد پایتخت تا یک ماه ممنوع است


حدود یک ماه از آغاز سال تحصیلی اجازه حفاری های گسترده در مسیرهای اصلی تردد شهر داده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیروز حناچی با اشاره به اینکه آغاز سال تحصیلی جدید به دلیل شرایط کرونایی متفاوت است، افزود: ستاد بازگشایی مدارس همیشه در اول مهر تشکیل شد و تا دو تا سه هفته شرایط جدید شهر را منطبق می کرد و معمولاً بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و حدود 30 درصد به ترافیک حمل و نقل می افزاید، هرچند امسال بخش از فعالیت های حضوری مدارس به دلیل شرایط ویژه و محدود شده است اما به هر صورت ما باید آمادگی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی در کارگروهی برای ایمن سازی مدارس با حضور شهرداران مناطق تشکیل یافته است، ابراز داشت: به این ترتیب والدین از شرایط دانش آموزان در مسیر ها اطمینان خاطر خواهند داشت.

حناچی از شناسایی مدارسی که معمولاً در ایجاد بار ترافیکی سنگین تاثیرگذار هستند و برنامه عملیاتی برای آنها توسط شهرداری مناطق اشاره کرد و گفت : نظارت و مدیریت بار ترافیکی و ارائه خدمات حمل و نقلی به کودکان استثنایی مورد توجه شهرداری بوده است.

شهردار تهران نظارت بر ایمن سازی مسیرهای توسط دانش آموزان و نصب تجهیزات مورد نیاز در معابر منتهی به مدارس را از دیگر فعالیت های دستگاه اعلام کرد و گفت: تاکید کامل و دستورالعمل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاری در معابر پرتردد پایتخت تا یک ماه ممنوع است

حفاری در معابر پرتردد پایتخت تا یک ماه ممنوع است