مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 02:352020-09-04اقتصادي

عمران شهری با دستان خالی؛ اندر حکایت تلخ زادگاه عالمان «دیر»


رییس شورای اسلامی شهر بردخون می گوید: برای عمران و آبادانی شهر اعتبار کافی نداریم و انتظار است اعتباراتی از نفت و گاز جذب شود تا ما نیز همگام با شهرهای دیگر به توسعه متوازن برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، شهر بردخون از توابع شهرستان دیر استان بوشهر در جنوب کشور واقع است و زادگاه عالمان، مشاهیر و بزرگان بوده و همواره زبانزد خاص و عام است زیرا افرادی را در خود پرورش داده که مایه افتخار شده اند.

در زمینه فعالیت های فرهنگی و امور تجاری و بازرگانی و تربیت نام آوران و ایثارگران، بردخون در گام اول بوده و سابقه ای دیرینه در کشور داشته است.

بردخون امروز با استفاده از گذشته افتخارآمیز و تجارب ارزشمند مردان و زنان خود برای ساختن فردایی روشن و توسعه یافته حرکت می کند و با وجود فرزندان تلاشگرش به این هدف خواهد رسید.

شهردار بردخون گفت: تا زمانی که مسؤولان قدمی بردارند ما چند قدم بیشتر بر می داریم، توقع مردم از نمایندگان مجلس و شوراهای اسلامی بیشتر است و آنان بار مسؤولیت سنگین تری دارند و سعی کردیم در مدت زمان مسؤولیت در سطح کلان فعالیت کنیم که امیدواریم شهری توسعه یافته و بخشی پیشرفته داشته باشیم.

بردخون زمینه پیشرفت دارد عبدالخالق قایدی با بیان اینکه بهترین عملکرد برای نماینده استفاده از ظرفیت ها و رقابت با افراد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمران شهری با دستان خالی؛ اندر حکایت تلخ زادگاه عالمان «دیر»

عمران شهری با دستان خالی؛ اندر حکایت تلخ زادگاه عالمان «دیر»