مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 19:002020-09-04سياسي

واکنش وزیر ارتباطات به انتقادات علم الهدی پیرامون استفاده دانش آموزان از تبلت


وزیر ارتباطات در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در چند استوری اینستاگرامی راهکارهایی برای نظارت والدین بر آموزش مجازی و استفاده دانش آموزان از اینترنت را ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات با آغاز سال تحصیلی جدید، در چند استوری راهکارهای درست برای نظارت والدین بر آموزش مجازی و استفاده دانش آموزان از اینترنت را تشریح کرد.

آذری جهرمی در اینستاگرام خود نوشت: آغاز سال تحصیلی جدید فرا رسیده است، ممکن است شما نیز مجبور باشید از آموزش مجازی استفاده کنید.

تلاش می کنم اطلاعات خلاصه و مهمی را درباره نحوه استافده و هزینه ها تقدیم تان کنم.

وی با تاکید بر نگرانی والدین از آفات فضای مجازی گفت: اگر فرزند شما از کامپیوتر یا لپ تاپ استفاده می کند، شما می توانید با استفاده از قابلیت family safty سیستم عامل ویندوز، مراقب حضور فرزنداتان در فضای مجازی باشید و دسترسی او را مدیریت کنید.

تبلت ایرانی بخرید جهرمی اضافه کرد: اگر فرزند شما از تبلت یا گوشی هوشمند اندروید استفاده می کند، ساده ترین کار برای مدیریت دسترسی و نظارت بر کودک در فضای مجازی، استفاده از ابزار google family link است.

وزیر ارتباطات تشریح کرد: اگر هنوز ابزاری برای فرزند خود تهیه نکرده اید یا علاقمند به گره گشایی نیازمندان و خرید تبلت برای آن ها هستید، توصیه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر ارتباطات به انتقادات علم الهدی پیرامون استفاده دانش آموزان از تبلت

واکنش وزیر ارتباطات به انتقادات علم الهدی پیرامون استفاده دانش آموزان از تبلت