مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 18:352020-09-04سياسي

حضور شهدا در رزمایش مومنانه با برگزاری شانزدهمین یادواره سرداران و 114 شهید ساری


فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله(ع) بخش مرکزی ساری گفت: در مراسم شانزدهمین یادواره سرداران و 114 شهید حوزه مقاومت بسیج ثارالله (ع) بخش مرکزی ساری امسال بسته ها با نام و یاد شهدا بین نیازمندان توزیع می شود تا بیانگر این موضوع باشد که این هدایای شهدا به آن ها است.

- حافظ نجفی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله(ع) بخش مرکزی ساری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از ساری، از برگزاری شانزدهمین یادواره سرداران و 114 شهید حوزه مقاومت بسیج ثارالله (ع) بخش مرکزی شهرستان ساری خبر داد و گفت: این یادواره روز شنبه پانزدهم شهریور ماه جاری ساعت 20:30 در سمسکنده علیا میدان ولی عصر (عج) برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا قادر به انجام این یادواره شهدا نیستیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله(ع) بخش مرکزی ساری تصریح کرد: با تصمیم ستاد یادواره شهدای حوزه مقاومت بسیج ثارالله (ع) بر آن شدیم که با حداقل مهمان در فضای باز با رعایت پروتکل بهداشتی انجام شود، محوریت کار را برای نیازمندان تغییر دادیم.

وی متذکر شد: با جمع آوری منابع مالی از سوی خیرین برای خرید لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند و سبد کالا برای مددجویان، جهیزیه برای نوعروسان، توزیع غذای گرم، و مواد ضدعفونی کننده و ماسک برنامه ریزی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور شهدا در رزمایش مومنانه با برگزاری شانزدهمین یادواره سرداران و 114 شهید ساری

حضور شهدا در رزمایش مومنانه با برگزاری شانزدهمین یادواره سرداران و 114 شهید ساری