مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 12:402020-09-04بين الملل

ادعای یک روزنامه: موافقت نتانیاهو با فروش تسلیحات نظامی آمریکا به امارات


روزنامه نیویورک تایمز ادعا کرده که نخست وزیر رژیم صهیونیستی با فروش تسلیحات نظامی آمریکا به امارات موافقت کرده و دولت ترامپ خواهان فروش تسلیحات نظامی به امارات از جمله جنگنده های اف 35 و هواپیماهای بدون سرنشین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، روزنامه نیویورک تامیز روز جمعه نوشت: نتانیاهو به رغم مخالفت علنی با فروش تسلیحات نظامی آمریکا به امارات در محافل خصوصی با این اقدام موافقت کرده است.

نیویورک تایمز به نقل از منابع خود نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از انتشار علنی خبر عادی سازی با امارات در اواخر ماه گذشته، با فروش تسلیحات نظامی آمریکا به این کشور موافقت کرده بود.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در ماه آگوست (مرداد) اعلام کرد که امارات برای پایان دادن به تصمیم نتانیاهو برای الحاق بخشی از کرانه باختری، رژیم صهیونیستی را به رسمیت می شناسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیویورک تایمز، پس از اعلام عادی سازی روابط میان امارات و اسراییل، دولت ترامپ خواهان فروش تسلیحات نظامی به امارات از جمله جنگنده های اف 35 و هواپیماهای بدون سرنشین است.

مقامات دولت ترامپ در حالی در تلاش برای فروش تسلیحات نظامی بویژه جنگنده اف 35 به امارات هستند که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صورت علنی در هفته گذشته اعلام کرد که وی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای یک روزنامه: موافقت نتانیاهو با فروش تسلیحات نظامی آمریکا به امارات

ادعای یک روزنامه: موافقت نتانیاهو با فروش تسلیحات نظامی آمریکا به امارات