مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 11:402020-09-04اجتماعي

نحوه فعالیت مدارس تهران از فردا/ اصل بر حضور دانش آموزان است


مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به روند بازگشایی مدارس از فردا گفت: اصل بر حضور دانش آموزان در مدارس است اما این حضور انعطاف پذیر است و دانش آموزان طبق برنامه مدارس می توانند در مدارس حضور یابند.

- جی پلاس، عبدالرضا فولادوند با اشاره به فعالیت شورای مدرسه، اظهار کرد: شورای مدرسه مجموعه ای است که درباره مسائل داخلی مدرسه تصمیم می گیرد؛ این شورا متشکل از مدیر مدرسه، نماینده معلمان و نماینده اولیا است و در آنجا درباره ی نحوه حضور دانش آموزان تصمیم می گیرند.

ایسنا نوشت: وی ادامه داد: این شوراها اگر تشخیص دادند که تراکم دانش آموزان زیاد است آنها را تقسیم بندی می کنند و در قالب گروه های مختلف برنامه ای را برای حضورشان در مدارس تدوین می کنند.

زنگ تفریح به آن معنا نداریم مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران درباره نحوه نظارت بر زدن ماسک توسط دانش آموزان گفت: به روال سال های گذشته زنگ تفریح در مدارس نداریم و دانش آموزان توسط مدیران حاضر در کلاس درس و مربی بهداشت در حیاط مدرسه رصد می شوند.

به گفته فولادوند آموزش خودمراقبتی به دانش آموزان توسط والدین و همکاری مستمر آنها با کادر مدرسه می تواند در رعایت پروتکل های بهداشتی توسط دانش آموزان مثمر ثمر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه فعالیت مدارس تهران از فردا/ اصل بر حضور دانش آموزان است

نحوه فعالیت مدارس تهران از فردا/ اصل بر حضور دانش آموزان است