مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 10:502020-09-04اجتماعي

بازگشایی مدارس مثل وضع هوا: نیمه حضوری، گاهی حضوری، کمی مَجازی!


این یک فرصت است و خانواده ها باید از این ضعف به عنوان نقطه قوت برای خود بهره ببرند و در تصمیمات مدرسه دخالت کنند - بازگشایی مدارس مثل وضع هوا: نیمه حضوری، گاهی حضوری، کمی مَجازی! این یک فرصت است و خانواده ها باید از این ضعف به عنوان نقطه قوت برای خود بهره ببرند و در تصمیمات مدرسه دخالت کنند عصر ایران؛ مهرداد خدیر- مادر یک دانش آموز، پیش بینی آموزش و پرورش درمورد نحوه بازگشایی مدارس را به پیش بینی وضع هوا تشبیه کرده و نوشته «کلاس ها نیمه حضوری، گاهی حضوری، همراه با کمی مجازی.

در بعضی مناطق کاملا حضوری تا اندازه ای مجازی تا حدودی نیمه حضوری با احتمال اندکی مجازی.

حضور معلمان در این مدت اجباری و همراه با رگبار حضور اولیا»!هر چند این توییت، طعنه آمیز و در واکنش به سردرگمی و ضد و نقیض گویی درباره وضعیت مدارس و نحوه بازگشایی آنها دو هفته زودتر از شروع سال جدید تحصیلی است اما چند نکته را نباید از نظر دور داشت:1.

رفتار وزارت آموزش و پرورش نشان می دهد به رغم این که شیوع ویروس بیماری همه گیر کرونا از اسفند گذشته امید داشته اند در تابستان فروبنشیند و از این رو پایه سال جدید تحصیلی را بر آموزش حضوری گذاشته بودند نه غیر حضوری و به همین خاطر همچنان ترجیح شان بر آموزش حضوری و حضور فیزیکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس مثل وضع هوا: نیمه حضوری، گاهی حضوری، کمی مَجازی!

بازگشایی مدارس مثل وضع هوا: نیمه حضوری، گاهی حضوری، کمی مَجازی!