مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 10:402020-09-04سياسي

مهدکودک ها و پیش دبستانی ها رها شده اند


مهدکودک ها و پیش دبستانی ها رها شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتمرین مناسب و مردم الگوی خوبی از خود در عشق به امام حسین علیه السلام نشان دادند.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: عزاداران حسینی با عمل به پروتکل های بهداشتی دل نگرانی ها را برای مراسم های اربعین حسینی کاهش دادند.

حجت الاسلام عبادی زاده اضافه کرد: جوانان مومن حسرت های خود برای برپایی مراسم های حسینی را با بهره گیری از فضای شبکه های اجتماعی و حرکت های جایگزین کاهش داده و حرکت های ابتکاری جالبی ارایه شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تأکید کرد: امسال بهتر توانستیم بخش های شعوری عاشورای حسینی را بیان کنیم و فرصتی شد که بخش شعوری عاشورا پر رنگتر شود.

حجت الاسلام عبادی زاده بیان کرد: دشمن دنبال فرصت بود که فضای دو قطبی در جامعه ایجاد کند که مردم اجازه آن را ندادند چرا که مردم نگاه شان به از عملکرد پدافند هوایی، تاکید کرد: جمهوری اسلامی بازدارندگی مؤثر را در دکترین دفاعی خود دنبال می کند که امنیت آسمان کشور مرهون پدافند هوایی است.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: گاهی کلیپ هایی از درون مهدهای کودک منتشر می شود که نگران کننده بوده و این نگرانی برای خانواده ها بیشتر است، مهدکودک ها و پیش دبستانی ها رها شده اند و آن ها را دست کم گرفته ایم و افراد سودجو با انگیزه های خاص وارد این عرصه شده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدکودک ها و پیش دبستانی ها رها شده اند

مهدکودک ها و پیش دبستانی ها رها شده اند