مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-04سياسي

مناظره توییتری مشاور روحانی و نماینده مجلس


مشاور رییس جمهور در پاسخ به برخی انتقادها در پیامی توییتری نوشت: دولت تدبیر و امید به بیش از 11٫514 روستا آب پایدار رسانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهور در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر در پاسخ به مجتبی رضاخواه که از آبرسانی به بلوچستان انتقاد کرده بود نوشت: از ابتدای دولت یازدهم تا پایان سال گذشته به 7/7 میلیون نفر در 11٫514 روستا آب پایدار رسانده شد.

وی با بیان اینکه در سالجاری، تا پایان هفته دولت به 404 روستا با جمعیت 299٫600 نفر آبرسانی شده است، اظهار داشت: تا قبل از دولت یازدهم به 1٫200 روستا و 900٫000 نفر آبرسانی پایدار انجام شده بود.

گفتنی است مجتبی رضاخواه نماینده مردم تهران پیش از این با انتقاد از نحوه آبرسانی به استان سیستان و بلوچستان گفته بود: مردم جنوب سیستان و بلوچستان مشکل جدی در آب آشامیدنی دارند نه اینکه آب نباشد بلکه مدیریت منابع آب نیست بطوریکه بیابان سیراب است.

این نماینده مجلس پس از توضیحات توییتری آشنا اظهار داشت: منکر تلاشهای این دولت و اسلافش نیستیم، ولی همچنان «آب آشامیدنی» معضل جدی بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان است.

تامین ضروریات زندگی مردم هم وظیفه‌ی حاکمیت است که بنده و شما جزیی از آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظره توییتری مشاور روحانی و نماینده مجلس

مناظره توییتری مشاور روحانی و نماینده مجلس