مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-04سياسي

جمع آوری امضای دستگردان برای لغو محدودیت ارتفاعی جماران


عضو شورای اسلامی شهر تهران در پستی توییتری از جمع آوری امضای دستگردان بر خلاف تصمیم جلسه اخیر شورای عالی شهرسازی و معماری برای لغو محدودیت ارتفاعی محله جماران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، بیش از 4 ماه است که موضوع ساخت و ساز در محله جماران بر سر زبان ها افتاده و محدودیت ارتفاع ساخت در این محله به موضوعی داغ تبدیل شده است.

این موضوع واکنش های زیادی را از سوی مردم و ساکنان این محله و حتی برخی از سیاستمداران به همراه داشت برخی خواستار لغو محدودیت ارتفاعی شده و برخی بر وجود این محدودیت تأکید کردند.

حالا به تازگی محمد سالاری ‏رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با اعلام این خبر در توییتر خود نوشت: علی رغم تصویب عدم لغو محدودیت ارتفاعی محله جماران در جلسه اخیر شورای عالی شهرسازی و معماری شنیده ها حاکیست که مجددا فشار از بالا تشدید شده و این بار قصد اخذ امضاء از اعضاء بصورت دستگردان جهت لغو محدودیت ارتفاعی این محله قدیمی را دارند.

سالاری نوشته است بنابر شنیده ها، معاونین وزارتخانه ها و سازمان های عضو شورای عالی شهرسازی و معماری از متن صورت جلسه دستگردان مبنی بر لغو محدودیت ارتفاعی جماران که مغایر با تصمیم جلسه بوده، متعجب شده و آن را امضاء نکرده اند و ظاهرا قرار است از وزرای عضو شورا امضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری امضای دستگردان برای لغو محدودیت ارتفاعی جماران

جمع آوری امضای دستگردان برای لغو محدودیت ارتفاعی جماران